2007-08-07

VM i dumhet

Men åååh!

Fick ett mail för en stund sen från en gammal..flirt, i brist på bättre ord. Vi flirtade lite för några år sedan men han hade både flickvän och ego större än Texas visade det sig.

"Hej Johanna Gud vad länge sen vi hördes! Tänkte säga att jag ska flytta hem till Luleå igen efter några år i Stockholm Kul va??

Så jag kom att tänka på dig. Vi fick ju aldrig riktigt chansen då för någr år sedan. Jag har dumpat den där skatan jag var tillsammans med. Hon gick inte att bo med. Vilket misstag va?? Och eftersom jag alltid tyckt bra om dig tänkte jag att vi kunde träffas när jag kommer tillbaka? Jag kommer inte att flytta upp med barnen dom stannar med sin mamma men dom kommer föhoppningsvis upp lite då och då.
Ha det bra
MVH/ NN"

Svar:

"NN.. det var ju roligt att du ska flytta upp. ÄNNU roligare är det att du: 1, Börjar med att såga ditt ex som du faktiskt levt med i flera år och har fått barn med 2. tar för givet att jag gått här i Luleå och bara VÄNTAT på dig! 3. Inte stannar där dina barn är men är glad om dom "kan komma upp lite då och då!"??

Och en sak till... Vem FAN är du?? Kan inte för allt i världen minnas dig!!

Mvh// Johanna aka glömbortminmailadress"

Its raining fools people..fools.. Och jag står SMACK in the middle of it!!

Out!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Aahahahhaaaaahhha!! Klockrent svar! *flabbar mej harmynt*

Johanna sa...

HaHAHAHahAHAHA! du svarar som jag tänker att jag borde ha gjort klockan ett mitt i natten. you got MAJOR sting ;)