2007-08-24

Snabb uppdatering

Kan en av fördelarna med att ha mycket att göra vara att man säger ja lite oftare?

Just nu går allt i en otrolig fart! Jag trivs med jobbet.. nej jag älskar det! Det går fort, projektet lyfter, det går jäkligt bra helt enkelt. Det är fullt krut hela dagarna! Och det verkar som att resten av livet ökade till samma takt! Nya människor, nya utmaningar. Nya sidor av mig, eller kanske sidor jag alltid haft men inte vågat dela med mig av?
I förrgår kom jag på mig själv med att sjunga. Jag gick på stan och sjöng för mig själv. Att jag sjöng ganska högt märkte jag först när en tonårskille gav mig en rätt skeptisk blick.. Jag sjöng nog rätt högt. Och varför inte? Solen sken, jag var på väg från ett möte med personer jag vverkligen vill ha med i projektet och fick väldigt positiv respons. Jag var uppe i varv, glad nej lycklig! Kände mig för första gången på jättelänge helt tillfreds!! Jag är så tillfreds med mitt liv.. fast det går lite för fort och fast jag vet att den här takten egentligen inte är bra för mig i längden.

Men vet ni vad?? Jag är så förbaskat leds på att bromsa! Jag är så trött på att säga nej, på att tveka och vela fram och tillbaka!

Så jag säger ja till: Vill du ta en fika/träffas/prova något nytt/ hoppa fallskärm nån dag??

Okej.. inte fallskärm kanske men ni förstår vad jag menar va? Inget känns omöjligt just nu..

J har flyt...

Imorgon åker jag till Anna och lilla Olle i Piteå. Ska skämma bort dom ordentlgit och bara mysa!

Piz out!

1 kommentar:

Sindarin sa...

Ska vi kasta snöbollar innanför J's tröja när det är 30 minus ute? *väntar så det knakar på ett rungande Jaaaaa!* ;-)