2007-08-30

Höst i luften..

Alltså.. den här veckan har vatir så där långsamt ointressant. Skulle vilja uppdatera lite men har liksom inget att berätta om! Jag känner av hösten lite. Mina händer är torra och läpparna är fnasiga. Jag gillar hösten. Den känns..fräsch. Det doftar gott och man kan promenera till jobbet i rask takt utan att svettas. Det är mysigt att kura ihop sig under en filt och tända värmeljus på kvällen. 9 månader kvar till nästa sommar! Och jag sörjer faktiskt inte det minsta. J trivs med hösten.

Jobbet går bra, ungarna mår finnemang, allt känns stabilt och lugnt. Fick veta att jag mest troligt kommer gå en utbildning i sthlm nästa år! Om det blir så, vilket det lutar åt att det blir, så kommer jag vara nere i huvudstadenvar 6e vecka! En spännande utbildning, som jobbet betalar och en möjlighet att få träffa alla mina vänner lite oftare! Jag saknar dom jättemycket. För pker jag ner var 6e vecka för utbildnig så kommer jag naturligtvis se till att jag kan stanna några extra dagar. Goda nyheter för J.

Oj.. det här inlägget borde få en alldeles egen etikett! "Trista intetsägande inlägg" Ska försöka bättra mig. Det är nog dags för lite äventyr i J´s liv.. Någon som kan ordna det? Snart? Gärna igår?? Och med äventyr menar jag inte en safari till Tanzania eller forsränning i valfri livsfarlig flod.

Out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var vitt på backen här i morse! Du kanske har lust för lite skidåkning?!!!

Sindarin sa...

20 nya ord per dag verkar vara äventyrligt nog lilla du... och jag får nog hålla med om att du är en otroligt söt person, utan att för den skulle fastna vid utseenden heller... du är du och det räcker runt Vättern två varv minst