2007-08-19

Söndag i ett nötskal

Upp tidigt, gått runt sjön, sen hem och duscha och knata iväg till Ann på lunch med lillen. Storkillen gästspelade med juniorerna idag igen. Åt lunch, försöker ha lite "tjejsnack" (fat chans med 3 barn som alla vill ha uppmärksamhet), åkte på Aronsbadet så att ungarna skulle få säsongens sista dopp. Hann se sista halvan av J´s´match sen hade Samuel (A´s son som hon har tillsammans med J´s pappa.. dom har även en liten som heter Alma..hänger ni med?) Efter S hade averkat sin träning var det lillens tur (min lilles alltså som jag har med Marcus som inga andra barn har med någon annan kvinna..vad jag vet)

Sen hem.. och klockan hade redan hunnit bli 18.00, snabbt i med middag i magen på hungrig 6åring. J min underbara tonåring mötte vi i dörren.. och innan molnet av hans flitiga förbrukning av herrparfym lagt sig hade jag slängt mig i soffan! Trött..

Nu sover dom båda två. Lungt och skönt. Försöker ladda inför en arbetsvecka som jag misstänker kommer bli intensiv. Pratat lite i telefon, skrivit några mail, svurit över att msn inte vill funka... färgat mina ögonbryn trots att dom egentlgien inte behöver färgas men det känns lite småmysigt att göra något åt fåfängan så här en söndagskväll..

Så spännande har dagen varit. Rena adrenalinkicken!
Sov gott..

3 kommentarer:

Sindarin sa...

*skickar över en utschasad John Blund till J*

Sindarin sa...

Glömde skriva det... du får bara låna han... en annan har 4 stycken som ska sova (då bara dom under 1,40 inräknade) så vi vill ha tebaka han sen ;-)

Iziz sa...

Men ibland är det skönt att ha en sån där lite lagom spännande dag.. Hoppas veckan inte är alltför stressig!
Puss!