2007-08-18

Lista

10 saker man inte bör säga till Johanna om man vill imponera:

1. Jag har 6 barn med 6 olika fruar.. vilka superspermier va?? Synd bara att underhåll är så dyrt!

2. Du är min drömkvinna. Men tills du bestämmer dig för att ge mig en chans tänker jag dejta andra. En kille har ju behov!

3. Jag längtar tills fredag för då får jag äntligen festa till det!!

4. Jag hatar feminister! Dom behöver k-k!

5. Du är snygg när du sminkar dig!

6. Mitt ex är en satmara. Jag hatar henne! Hon är en svartsjuk subba! Osv osv osv...

7. Jag har aldrig läst en bok.

8. Jag och mitt ex brukade skicka nakenbilder till varandra..hehe!

9. Jag är skitbra i sängen! Rena sexmaskinen! (Let me be the judge of that okey?)

10. Du ser ju jättebra ut för en 33 årig 2-barnsmamma!

1 kommentar:

Sindarin sa...

Fan jag blir helt knäckt... alla mina pickuplines jag hade i bakfickan bara för att lägga omkull den charmanta J står sig slätt nu ju ;-)