2007-08-09

Varför laga om det bara går sönder igen..??

Först..tv´n... Den gick sönder för snart 1 år sen!! Fick låna en av Tobbe, den gick sönder efter en vecka!! Lånade en 14 tummare av Can. Tittade på den medan min gamla stora gråa tv stod kvar på TV-bänken och liksom hånlog åt mig... Vi behöll den ett tag eftersoma tt det fortfarande gick att se DVD på den.

Lagade till slut den stora gråa tv´n, den som gick sönder först. Jättebra ett tag, ungarna glada igen.. Köpte ett Playstation i julklapp till mina arvingar. Flyttade 14 tummaren in till deras rum. Den skulle dom använda för att spela på och titta på när vi inte kunde samsa om vilket program som gällde för kvällen.. Den gick naturligtvis SÖNDER den med!! Men! Man kan fortfarande spela Playstation på den??

Sen, går den stora gråa söner...igen!! Så nu har vi en stor grå som står och hånler, en 14 tummare som vi ser tv på och en till liten jäkel i minsta arvingens rum som man inte kan se tv på men dock spela på...

14 tum är inte mycket! Och den där fula j-a grå saken såtr fortfarande och skräpar på min lika j-a fula TV-bänk i vardagsrummet. På ett lite mindre, men lika fult bord står den enda fullt (knappt) fungerande tv´n. Den lilla 14 tummaren. Jag behöver en tv!!

Idag hände det igen! Men nu är det min mobiltelefons tur!! Den är paj, sönder, trasig, over, finito!! Tror ni mig om jag säger att jag är liiiite leds??? Jag har f-n inte råd att köpa varken tv eller ny mobil!
Alla mina nyare telefonummer (sen över 1 år tillbaka) är dessutom kvar i min gamla mobil!!! Allt är borta!

Its pissing on J today....

Inga kommentarer: