2007-09-18

En enda röra..

Jobbar, fortfarande trött och sliten i själen.. Hösten kom på allvar i början av veckan, det är kallt och jävligt blött hela jävla tiden! Men jag klagar inte.. egentligen. Jobbet går fantastiskt just nu! Fick en släng av 6-veckors svackan man får efter en tid i ett nytt jobb.. den gick över idag.. känner mig laddad! Jag tror verkligen på projektet.. hemskt vore det annars med tanke på vad jag dragit igång va?
Tampas lite med gammal skit som sagt. Det löser sig.. (nu var jag rolig om nu någon missade det)
Har pratat med SysterJohner ikväll. Vi pratade, delade med oss och skrattade högt! Skrattade för vi är så skenheliga och försöker göra oss så förbaskat duktiga jämt! Och skrattade för ingen går på det ändå! Saknar henne... massor!

Blev det här inlägget rörigt?? Bryr jag mig?? Är det inte min blogg kanske?

Livet är en blanding av "jag tar en dag i taget" och "ge mig allt nu!" Jag vaknar med ett leende, känner panik till lunchen, är nöjd med mig själv på vägen hem och väl hemma är jag för trött för att känna något... Så är det just nu.. Mycket känslor och mycket att göra. Johanna är fortfarande trött.

Men det finns en sak som gör allt det här jäkligt oviktigt! På torsdag kommer Anne!

Nu är det dags för kudden innan mitt nikotinbegär tar över och jag erbjuder min kropp till grannen för en cigg...

Ord!

2 kommentarer:

Iziz sa...

Jag kan inget annat än att hålla med.. Torsdag är livlinan just nu!
See you soon, min vän..

Anonym sa...

Hejar på dig i din kamp mot nikotinet. Jag vet hur det känns.