2007-06-22

Midsommar

Väntar på att syster ska komma med sin familj. Huvudet värker och bara för att jag verkligen ska veta att jag lever så har jag mensvärk! Antibiotikan verkar göra sitt jobb i alla fall. Har lyckats motstå begäret att köra flaskrensaren i halsen.

Vi har en lugn och skön midsommar. Inget dansande kring stången eller picknick med 10000 andra på Hägnan. Vi ska sitta ute på gården, äta gott och bara njuta av lugnet.

För övrigt så noterade jag idag att jag inte varit ute på stan, på kvällstid, på över ett år!! Måste bli nästa åtgärd! Världens bästa Anne skrev i en kommentar här att hon hade en spännande utmaning på gång för att "piffa" upp min något tråkiga vardag...


Jag väntar med spänning...

2 kommentarer:

Iziz sa...

Så du antar utmaningen? Härligt! Då kommer den snart.. Allt för att piffa upp ditt liv, vännen... ;)

J sa...

Men.. BRING IT ON då??!! *L*