2007-06-27

Men det viktigaste av allt är....

..att jag gör det!!!

Nu är det bestämt. Kaffe nästa vecka.

Så ska neuroser botas!

Riktigt nyfiken måste jag säga.. det är alltså inte bara av terapeutiska skäl jag vill dricka kaffe..*L*

Det är dags att Johanna "tittar upp under luggen" snart, för att citera min Systeryster Linda.

Fan vad trött jag är nu!! Den där väggen börjar närma sig i raketfart! Nu behöver jag vara ledig, inte för att jag just nu jobbar ihjäl mig men ändå.. Jag behöver lite sovmorgon, lite semester. Ska åka till Älvsbyn nästa helg och träffa min fina vän Annalena, Älvsbybönan som just nu fattas mig!! Gud vad jag saknar att sitta på hennes balkong, dricka te, prata tills huvudet är alldeles tomt och bara vara!
Det är kanske lite udda att åka till Älvsbyn första dagen på semestern. Men det är precis vad jag behöver. Annalena, hennes balkong, lugn och ro, god mat och samtal som man bara kan ha med någon som man förstår som vi förstår varandra.

Inga kommentarer: