2007-09-13

Veckan så här långt.

Konferensen i måndags var.. innehållsrik. Alla var överens om att barn till missbrukare behöver hjälp, att vi måste "samverka och bygga nätverk" och att det behövs pengar och resurser.. Så far so good. Hela tiden satt jag och uindrade när dom ska göra nåt verkligt? När dom ska sätta fart och HITTA dessa barn? Nåväl.. pauserna är alltid bäst. Då träffar man folk, byter nummer och får höra hur andra arbetar. Jag fick en intressant pratstund med två poliser som jobbar med unga människor och alkoholfrågor. Jag blev väldigt inspirerad av deras engagemang.
På kvällen kunde man se och höra mig och mina känslor angående konferensen och samhällets eviga planerande och kartläggande på Nordnytt! Kul! Det har kommit vissa reaktioner på inslaget. Allt ifrån "var försiktig med att kritisera dom du vill sammarbeta med" till "vad snygg du är!" Jag tar till mig allt.. mest kommentarer om hur snygg jag är såklart..

Annars har veckan varit rätt seg. Jag är trött och lite hängig. det händer inte så mycket just nu. I alla fall inget jag vill dela med mig av här just nu... *hemlig*

Ord!

1 kommentar:

Mickiz sa...

Är detta något som finns upplagt på nätet nånstans till allmän beskådan? Vore kul med en länk isf!