2007-09-05

4e dagen

Hitills går det bra. Nikotin fri sedan söndag förmiddag. Köpte ett par svindyra Nike-skor i måndags.. Jag tyckte att jag förtjänade de! Dessutom så kommer jag inte ha råda att snusa nu när jag köpt dom!
Hela tisdagen gick jag tyvärr och retade mig på att ALLA har likadana skor, och blev nikotinsugen.

Idag har nikotinbegäret släppt lite. Nu känner jag mig bara konstant sockersugen, trött (eftersom jag vaknar en gång i timman hela natten igenom) och lite småirriterad på alla som ha fräckheten att använda nikotin!! Vet dom inte att det är faaarligt!!!

Jag har inte så mkt att tillägga just nu vänner.. Livet är inte alltid jättespännande eller skitkul.. om nu någon trodde det? Men livet går bra.. framåt och blir sakta men säkert bara bättre och bättre. Nu saknas bara.. nä, inget saknas!

Ord!

Inga kommentarer: