2007-05-09

Håll tummarna vänner...

Håll tummarna för mig nu i några dagar! På söndag får jag reda på om jag har ett nytt jobb till hösten! Ett jobb jag verkligen verkligen verkligen vill ha! Ett jobb som känns som en utmaning, en enorm erfarenhet och en möjlighet att förverkliga många av mina ideer.

När jag först blev tillfrågad om jag möjligen var intresserad så kändes det omedelbart som ett "ja!".. men jag har tagit en ordentlig funderare, tänkt igenom det noga så att jag vet att jag verkligen har nåt att tillföra detta eventuella jobb. Jag behöver ett jobb av många olika skäl.. Pengar (är bra att ha), stimulans så att jag inte stannar av och blir passiv.. Just nu känns det enormt viktigt för mig att ha ett jobb som jag går till för att jag vill och för att det är spännande!

Min tid på UH går mot sitt slut och jag har varit lite orolig för vad jag ska gå vidare till. Men det brukar alltid lösa sig för mig! Om det sen löser sig på ett sätt som innebär en massa positivt så är det grädden på moset. Ett jobb kan jag alltid ordna (tror jag) men spännande jobb, dom växer inte på träd..

Nåväl.. håll tummarna för mig vänner!! Skriver så fort jag vet hur det har gått!

Kram kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

*håller som fan*

Haru förresten fixat det där vi talade om? Det som börjar på M och slutar på ySpace...?
Puss i pannan!!

P.S. Neo tackar för grattsen! D.S.

J sa...

Nä du gumman.. det blir nog inte "börjar på M och slutar på ySpace för mig.. Du fåt regera där alldeles själv sötnos!

Puss

Anonym sa...

Håller alla tummar, hjärtat!!! Puss!